2009. november 16., hétfő

petrezselymes karfiol, fokhagymás mártás

















ez is a potluckra készült és rég készülök már feltenni, de eddig nem sikerült használható fotót csinálnom. ez is épp elmegy de ki tudja mikor lesz legközelebb időm..

szóval:
egy fej karfiol
két csokor petrezselyem

a mártás:
kesudió
víz
olajban áztatott fokhagyma (kábé két-három hónapja ázik. lassan elmegy a csípőssége és a sült fokhagymához lesz hasonló. lehet nyerset is használni, de én nem bírom)


a karfiolt kicsi rózsákra szedtem, a szárát is nyugodtam bele lehet vagdosni. összekevertem az apróra vágott petrezselyemmel. magában is finom, de jóljön hozzá még valami krémes: kesudiót összeturmixoltam egy kis vízzel, sóval és két gerezd fokhagymával.

1 megjegyzés:

  1. Hú, de jó ötlet ez az áztatott fokhagyma!
    Nagyon szeretem ám a fokhagymát, rengeteget meg tudnék enni belőle, ha nem volna olyan erős, úgyhogy ezt mindenképpen kipróbálom.

    VálaszTörlés