2009. július 8., szerda

sütőtökös lepény


ez ugyebár nem éppen a sütőtök ideje. pár napja viszont kaptam egyet, "őszi.." hozzáfűzéssel. nem mondom hogy toppon volt, de mégis házi, és legalább próbáljuk meg alapon, ma nekiláttam hogy kreálok belőle valamit. csuda dolog a természet, a lassacskán egyéve szüretelt zöldségből még mindig finom ebéd született!

így készült:
a tököt félbevágtam, kimagoztam és egy tepsi víz kíséretében - amit a sütő aljába tettem hogy szegény tök ne száradjon tovább - megsütöttem. ezután kikanalaztam egy tálba és összekevertem frissen őrölt koriandermaggal és bio levesporral. adtam még hozzá pár evőkanál soyade yofut is, és az egészet beleöntöttem egy réteslapokkal kibélelt tortaformába. eredetileg le szerettem volna vágni a szélét, de végül ráhajtogattam. bedugtam a sütőbe míg egy kicsit megpirult a teteje és elkezdte bebarangolni a konyhát a koriander illata. yofuval, nemvegánok tejföllel vágtunk neki (bele is passzolna a tejföl, de részemről tejtermék-kerülő vagyok).

hozzávalók:
1 közepes sütőtök
1 kk koriandermag
2 kk bio levespor (vagy valami műanyagmentes vegetaféle)
soyade yofu
6 db réteslap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése