2009. július 6., hétfő

banános hajdinakása


próbálok minél többféle gabonát csempészni az étrendünkbe, aminek remek lehetőséget adnak a reggeli kásák. mivel csak gyümölcsökkel édesítek, érezni minden gabona ízét, nem csak "valami édes gezemice" kerül minden nap az asztalra. így korántsem olyan unalmas a dolog mint amilyennek tűnik. aztán ott vannak még a különféle magok, gyümölcsök, fűszerek, szárnyalhat az ember ízfantáziája.
most a hajdina volt a soros, és mivel elég karaktetes, viszont kevésbé édes az íze, banánnal párosítottam. és ha már erősebb ízeknél tartunk, a babánkrémbe őrölt kardamom is került (tuti használom még a babán-kardamom párost, hihetetlen jó).

a hajdinát puhára főztem, leturmixoltam a banánokat (2 főre 3-at, hagyva pát szeletet a díszítéshez) és őrölt kardamommal fűszereztem. a kész kására rápakoltam a babánszeleteket és ráöntöttem a banánszószt. na, ez sem egy bolyolult kaja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése