2009. augusztus 15., szombat

nyers paradicsomleves


avagy gazpacho után szabadon. ugyanis valahogy nem volt szívem a gyönyörű domonyvölgyi bioparadicsomokhoz és uborkához bolti paprikát turmixolni, aztánmeg a fokhagymát is inkább kihagynám.. és a só is csak rontott az ízén már a múltkor is, olajat meg egyébként sem teszek bele. ígyaztán eléggé eltávolodtam a gazpachotól. ráadásul került bele sárga paradicsom is, hogy kompenzálja a pirosat, amit egyébként nem nagyon tudok megenni, mert nekem túl savanyú (vagy nem tudom miért, de nem bírom)

egy adaghoz (kb fél liter):
1 sárga paradicsom
2 piros paradicsom
1 közepes (kovászolni való) uborka

a paradicsomokat meghámoztam - a forróvizes macera nélkül is ment - felkockáztam az ubival együtt és leturmixoltam az egészet. a mai vezrióban már csak a paradicsomokat turmixoltam, az uborkakockák egészben kerültek bele. így a színe is szebb lett, nem szürkítette el az uborha héja amit nem volt szívem lehámozni ..és az ízhatása is egészem más, külön uborka, külön édes paradicsom.. mmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése