2012. április 13., péntek

reggeli
























egy átlagos böjti reggeli: narancslé fahéjjal és zöldekkel, ma saláta, spenót, petrezselyem és csalán.
korábban összekevertem az egészet, de hétfő óta szerelembe estem a zöld levekkel. és azt a furcsa felfedezést tettem szerdán, hogy a lé bársonyos sós-édessége a tejre emlékeztet (amit csak életem egy nagyon rövid periódusában szerettem), és a szaga ugyan változatlanul zöld, az ízén már egyáltalán nem érzem, ami korábban úgy zavart, ellenben..
lehet hogy magtej helyett zöld tejet fogok készíteni eztán, csak sűrűbben.. hmm.. banánturmix? :D

3 megjegyzés:

  1. kedves VEGA, csak most fedeztelek fel, es nagyon orulok, mert amit es ahogyan irod ram is jellemzoek, de en sajnos nem tudom a bojtot ilyen szigoruan tenni. en 65 eves holland nagyi vagyok es miutan a zoldseg es gyumolcs soha nem volt problema igy a tej es hus elhagyasa sem volt nehez, de a KENYER amiert meg eget foldet memozditanek az igen. de viszem tovabb judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Judit, köszönöm a kommentedet :)

      jön a nyár, most könnyebb dolgunk lesz, de nekem is most jön az igazi kihívás. igyekszem folytatni az írást, és jönnek majd a tapasztalatok, mire jutok, és mi válik be. receptek is lesznek majd, van már pár ötletem a kenyér és hasonlók utáni vágy lecsendesítésére is, igyekszem majd megírni a közérdekű infókat.
      sok erőt az utadon!

      Törlés
  2. Nekem a jegsali leve (vagy legalabbis a nagyreszt jegsalata + szarzeller le) ize a kakaeora emlekeztet :) A madarasalata illata pedig tisztara olyan, mint a frissen fejt tehenteje :)

    Egyebkent tok jok ezek a bojti bejegyzesek, gratula, es irjal tovabbra is! :)

    a.

    VálaszTörlés