2009. szeptember 18., péntek

salátaöntet

kép nélkül, gyorsan. ezt az öntetet én rukkolával vagy endiviával szeretem talán a legjobban (de most elárulom, méltatlanul kevés salátát ismerek.. úgyhogy ez nem jelent semmit) midnenesetre főleg levelekkel tudom elképzelni ezt az öntetet, de ez senkit ne akadályozzon meg a kísérletezésben. csak annyit fűzök még hozzá hogy ez is nagy kedvenc, "nem vagyok kecske hogy ilyeneket egyek" hozzáállásúak megingatója.

akkor hát:
tahina (vagyis szezámkrém, amiből én a sötétebbik, hántolatlan magokból készült verziót szeretem. az sem baj, ha enyhén sós)
méz
citromlé

a hozzávalókat kábé 1:1 arányban (vagy ízlés szerint, néha picit több citromlével) összekeverem. szokott kelleni hozzá egy kis víz is, mert nagyon öszesűrűsödik, főleg ha kicsit áll az öntet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése